x

Email marketing

8 praktických rad, ako vyladiť váš e-mail marketing

E-mail marketing patrí stále medzi ikony online marketingu. Je presný, rýchly a efektívny - pokiaľ sa robí správne. Pokiaľ hľadáte inšpiráciu, ako vaše e-maily vylepšiť, pripojujem niekoľko praktických tipov a doporučení, ako na to.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Ako orezať obrázok na požadovanú veľkosť

Pokiaľ vkládate do e-mailu jeden obrázok, jeho veľkosť sa vždy automaticky prispôsobí. Pokiaľ však chcete dať na jeden riadok napríklad tri obrázky vedľa seba, vyzerá to lepšie, keď majú všetky rovnakú veľkosť.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Ako zmeniť celkovú veľkosť obrázku online

Obrázky sú súčasťou takmer každého e-mailu. Nie vždy však máme po ruke obrázok, ktorý sa svojimi rozmermi hodí do e-mailu, ktorý práve pripravujeme.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Ako napísať predmet emailu. Detailný sprievodca, ktorý nebudete chcieť, aby čítala vaša konkurencia.

Jedna z kľúčových vecí pri rozposielaní emailov je docieliť toho, aby príjemca vášho emailu tento e-mail otvoril a prečítal. Predmet vášho emailu je jedna z prvých vecí, ktorú si príjemca správy prečíta. Pokiaľ sa vám podarí vytvoriť taký predmet emailu, ktorý prinúti adresáta tento váš email otvoriť a prečítat, máte vyhrané.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Môj e-mail si otvorilo „len“
20 % ľudí, ktorým som ho poslal. Je to veľa alebo málo?

Pred niekoľkými dňami sme prekročili hranicu 30 mil. odoslaných e-mailov z nášho marketingového systému Quanda. Stále častejšie sa v posledných dňoch blížime k hranici 100 tis. odoslaných e-mailov za jeden deň a s rastom celkového počtu užívateľov nášho systému a s tým spojený rast celkového počtu odoslaných e-mailov, stále častejšie dostávame otázky typu: " Môj e-mail otvorilo len 20 % respondentov. Mám byť spokojný alebo je to málo?", "Prečo na odkazy v e-maile kliklo len 5 % ľudí, nie je to málo?" alebo "Prečo sa vždy niekto odhlási, ako tomu mám predchádzať?"

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Kde nájsť kvalitné fotografie pre váš e-mail marketing zadarmo

Kvalitný marketing zahrňujúci e-mail marketing vyžaduje okrem skvelého systému tiež dokonalé spracovanie. Vizuálny obsah reprezentuje značku a pre niektoré firmy je dokonca rovnako dôležitý ako obsah samotného newsletteru. Kde hľadať kvalitné fotografie zadarmo?

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Prečo kupovaná databáza smrdí?

Veľkosť databázy a tomu zodpovedajúce množstvo odoslaných e-mailov je priamo úmerné výsledkom, ktoré pomocou e-mail marketingu dosiahnete. Nič neovplyvní vaše výsledky viac, než počet e-mailových adries, na ktoré odosielate svoje e-maily.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

4 základné pravidlá, aby vaše e-maily neboli SPAM

Rozosielanie e-mailových správ, tipov, newsletterov, špeciálnych ponúk, predstavuje v dnešnej dobe jeden z najefektívnejších marketingových kanálov. Má to však jeden háčik! E-maily musíte zasielať len ľuďom, ktorí o komunikáciu s vami prejavili záujem - zaregistrovali sa na vašich stránkach, stiahli si obsah a poskytli vám svoj e-mail a súhlas s ďalšou komunikáciou.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Ako na newsletter alebo tri kľúče k úspechu

E-mail si cez to všetko stále drží svoje miesto medzi najčastejšími používanými nástrojmi marketingu a vďaka jeho efektivite volí túto formu komunikácie stále viacej firiem. Rovnako ako ďalšie marketingove nástroje má i zasielanie hromadných e-mailov alebo newsletterov svoje pravidlá. Ak sa dodržujú, funguje to skvelo. Ak nie, z hromadných e-mailov sa stanú obťažujúce správy, ktoré nikto nečíta.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

9 tipov, ako vytvoriť správny titulok emailu

Vedeli ste, že titulok emailu je jedna z troch najdôležitejších veci, ktorá ovplyvňuje to, aby bol email otvorený? Prečítajte si, čo je to titulok emailu, prečo je dobré titulok používať a ako napísať čo najefektívnejší titulok.

  • Karolína Horáková
  • Autor

  • Karolína Horáková

Email marketing

4+1 spôsobov, ako napísať predmet e-mailu, aby ho zákazníci otvorili

Jedna z kľúčových vecí pri rozosielaní e-mailov je spôsobiť, aby príjemca Vášho e-mailu, tento e-mail otvoril a prečítal. Predmet Vášho e-mailu je spravidla tá prvá vec, ktorú si príjemca vašej správy prečíta. Pokiaľ sa Vám podarí vytvoriť taký predmet, ktorý prinúti adresáta vášho e-mailu tento e-mail otvoriť a prečítať, máte vyhraté.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Je e-mail marketing mŕtvy?

Aj napriek mohutnému rozvoju sociálnych médií zostáva e-mailová komunikácia stále veľmi efektívnym, lacným a dobre merateľným marketingovým nástrojom. Pokiaľ sa rozhodujete, či e-mailový marketing zaradiť do vašich marketingových aktivít, uistite sa, že vaši zákazníci e-mail skutočne používajú.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil