Je e-mail marketing mŕtvy?

Email marketing

Je e-mail marketing mŕtvy?

Aj napriek mohutnému rozvoju sociálnych médií zostáva e-mailová komunikácia stále veľmi efektívnym, lacným a dobre merateľným marketingovým nástrojom. Pokiaľ sa rozhodujete, či e-mailový marketing zaradiť do vašich marketingových aktivít, uistite sa, že vaši zákazníci e-mail skutočne používajú.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Čo hovoria štúdie?

Nedávna štúdia ukazuje, že len 11% tínedžerov spolieha na e-mail ako na nástroj pre komunikáciu so svojimi priateľmi. Táto štúdia tiež ukazuje, že e-mail a vyhľadávanie zostávajú najpopulárnejšie online aktivity, kedy 90% opýtaných uviedlo, že používaný e-mail a 61% z nich dokonca povýšili na dennú bázu.

Tieto čísla sú ešte vyššie pri skupine respondentov vo veku 18-29 rokov, z nich e-mail pre svoju komunikáciu využíva 94% a 64% z nich na dennej báze.

Čo z toho vyplýva pre Vás?

E-maily stále zostávajú jeden z najlepších spôsobov, ako osloviť vašich zákazníkov. To, že hlavne mladí ľudia uprednostňujú Facebook alebo Twitter pre komunikáciu medzi sebou neznamená, že je e-mail ako marketingový nástroj mŕtvy. Práve naopak. E-mail predstavuje bezkonkurenčný nástroj pre presné cielenie vašej komunikácie a stále zostáva efektívnym nástrojom pre podporu predaja a posilňovania postoja k vašej značke.

Pripraviť a realizovať úspešné e-mailové marketingové kampane vie len málo ľudí, ale teraz k nim môžete patriť aj Vy.

Pozrite sa tiež, ako môžete svoj e-mail marketing realizovať pomocou Quandy, na stránke Email marketing.