9 tipov, ako vytvoriť správny titulok emailu

Email marketing

9 tipov, ako vytvoriť správny titulok emailu

Vedeli ste, že titulok emailu je jedna z troch najdôležitejších veci, ktorá ovplyvňuje to, aby bol email otvorený? Prečítajte si, čo je to titulok emailu, prečo je dobré titulok používať a ako napísať čo najefektívnejší titulok.

  • Karolína Horáková
  • Autor

  • Karolína Horáková

Čo je to titulok alebo takzvaný „preheader“?

Titulok je krátky text (z obsahu emailu), ktorý môžete vidieť hneď pod predmetom emailu, v zozname e-mailov vo vašej emailovej schránke (hlavne na mobilných telefónoch, novších verziách Outlooku, Gmailu apod.). Môžete si ho predstaviť ako druhý predmet e-mailov. Môžete preto použiť rovnakú stratégiu ako v prípade predmetu e-mailu.

Titulok slúži k tomu, aby napovedal,o čom email je a vyzval príjemcu aby ho otvoril. Pridajte užitočné informácie alebo konkrétne informácie o obsahu emailu. Titulok je veľmi vhodné miesto k experimentovaniu s humorom, symbolmi alebo inými taktikami, ktoré nie sú príliš vhodné pre samotný predmet emailu.

 

Vyskúšajte si napísať vlastný titulok

 

Prečo je důležité titulok používať

Spolu s adresou (menom) odosielateľa a predmetom emailu je titulok to prvé čo príjemca vášho emailu uvidí a na základe čoho sa rozhodne, či email otvorí. Pomocou vhodnej kombinácie predmetu a titulku môžete zvýšiť celkovú otvárateľnosť vaších emailových kampaní a dosiahnúť toho, aby si viacej príjemcov prečítalo váš email.

 

Ako na to

  1. Titulok by mal byť krátky a stručný a to z dôvodu správného zobrazenia v rôznych emailových klientoch. Z tohoto dôvodu je v systému Quanda nastavený limit maximálneho počtu znakov na 50.
  2. Sumarizujte v krátkosti obsah celého emailu, stručne špecifikujte o čom je vaše oznámenie. Pokiaľ píšete v predmete, že prebieha jarný výpredaj, v titulku môžete špecifikovať, na aké produkty sa ponuka vzťahuje.
  3. Titulkom môžete vhodne doplniť alebo rozšíriť predmet emailu. To, čo v predmete začnete, môžete dokončiť v titulku, pretože sú zobrazované buď priamo vedľa seba, alebo pod sebou.
  4. Zahrňte do titulku výzvu k akcii alebo sekundárnu výzvu k akcii. Pokiaľ email obsahuje výzvu k akcii nižšie v texte emailu, môžete už prvú výzvu k akcií umiestniť do titulku emailu. Napríklad frázy ako “prečítajte si viac„, „kliknite tu„, alebo „zistite viacej„.
  5. Do titulku môžete vložiť i vtipný alebo zábavný text, záleží na obsahu oznámenia, ktoré odosielate.
  6. Dajte si pozor na opakovanie. Môže byť lákavé použiť pre titulok znovu predmet e-mailu, alebo hlavný titulok z emailu, ale buďte viacej kreativní. Využijte tento priestor k tomu, aby ste povzbudili príjemcu vaších emailov k tomu, aby ich otvoril. Nezabudnite na A / B testovanie a vylaďte svoj titulok.
  7. V titulku použijte personalizáciu. Pokiaľ sa vám personalizácia osvedčila v iných častých e-mailu, vyskúšajte ju tiež v titulku.
  8. V titulku môžete spomenúť zaujímavý odkaz alebo článok, ktorý sa nachádza nižšie v textu emailu, a povzbudiť tak jeho príjemcu, aby tento odkaz alebo článok v texte emailu nižšie našiel.
  9. Rovnako ako na iných miestach emailu by titulok nemal byť formulovaný tak, aby nútil príjemcu k otvoreniu emailu nejakými trikmi. Odosielacie meno a adresa, predmet a titulok emailu by mali fungovať spoločne tak, aby príjemca vždy vedel, čo môže očakávať, keď otvorí váš email.

 

Karolína Horáková
Quanda