x

Získavanie kontaktov

10 tipov pre tvorbu e-booku, ktoré vám pomôžu získať nové kontakty do databázi

S príchodom pravidiel GDPR sa pre niektorých z nás existujúce databázy kontaktov otriasly v základoch. Každý schopný marketér hľadá cesty, ako a kde osloviť svoju cieľovú skupinu a následne získávať to najcennejšie, čo firma má, a to sú kontakty, s ktorými môže následne komunikovať.

  • Zdeňka Škochová
  • Autor

  • Zdeňka Škochová

Získavanie kontaktov

Marketing vs. GDPR. Sťahujú se mračná nad získavaním nových kontaktov?

Za posledné mesiace som podobné otázky počul veľmi často. Môžem pokračovať ďalej so získavaním nových kontaktov z webu? Ako je to s tými súhlasmi? Čo je potrebné zmeniť, aby to bolo v súlade s GDPR? Už pár týždňov platí Nariadenie Európskej únie tykajíce sa ochrany osobných údajov, známe pod skratkou GDPR (z anglického General Data Protection Regulation). Toto nariadenie upravuje prácu s osobnými údajmi a dotýka sa všetkých subjektov, ktoré osobné údaje spracovávajú.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Získavanie kontaktov

Animované formuláre. Automat na nové kontakty.

Ide o formuláre, ktoré aktívne vyskočia, vysunú sa zo strán alebo zhora či zdola. Jednoducho sa na stránke správajú presne podľa toho, ako potrebujete. Po odoslaní vedia odoslať e-mail, notifikáciu a kontakt rovno uložiť. Všetko v súlade s GDPR. Pomocou naviazaných automatizacií toho potom zvládnu ešte omnoho viac.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil