Quanda talks SK
Quanda talks #1 Aktívne formuláre
Honza a Eva sa tentoraz rozprávajú na tému webových formulárov, ich účelu, tvorby a spôsobu, ako ich použiť na získavanie nových kontaktov.
Honza a Eva sa tentoraz rozprávajú na tému webových formulárov, ich účelu, tvorby a spôsobu, ako ich použiť na získavanie nových kontaktov.
Tento podrobný a praktický návod Vás zoznámi s tým, ako vytvoriť dotazník. Ak už začínate a tvoríte dotazník prvýkrát alebo už máte niečo za sebou, v tomto článku nájdete veľa užitočných a cenných rád, ako vytvoriť dotazník tak, že ho ľudia budú chcieť vyplniť a prinesie Vám to hlavné - odpovede na otázky, ktoré Vám pomôžu viac a častejšie predávať.
Vyzerá to tak, že doba, kedy sa aplikácie medzi sebou prepojovali iba k tomuto účelu na mieru vytvoreným konektorom je preč. Iste má toto spojenie na mieru svoje výhody, ale flexibilita a rýchlosť integrácie, ktorú dnes ponúkajú aplikácie k tomuto účelu vytvorené, je úžasná.
E-mail marketing patrí stále medzi ikony online marketingu. Je presný, rýchly a efektívny - pokiaľ sa robí správne. Pokiaľ hľadáte inšpiráciu, ako vaše e-maily vylepšiť, pripojujem niekoľko praktických tipov a doporučení, ako na to.
Pokiaľ vkládate do e-mailu jeden obrázok, jeho veľkosť sa vždy automaticky prispôsobí. Pokiaľ však chcete dať na jeden riadok napríklad tri obrázky vedľa seba, vyzerá to lepšie, keď majú všetky rovnakú veľkosť.
Ruka v ruke s vývojom aplikácie musí ísť aj ich podpora. Každý deň pracujeme na tom, aby naša podpora bola rýchlejšia, spoľahlivejšia a ľahšie dostupná.
Obrázky sú súčasťou takmer každého e-mailu. Nie vždy však máme po ruke obrázok, ktorý sa svojimi rozmermi hodí do e-mailu, ktorý práve pripravujeme.
Jedna z kľúčových vecí pri rozposielaní emailov je docieliť toho, aby príjemca vášho emailu tento e-mail otvoril a prečítal. Predmet vášho emailu je jedna z prvých vecí, ktorú si príjemca správy prečíta. Pokiaľ sa vám podarí vytvoriť taký predmet emailu, ktorý prinúti adresáta tento váš email otvoriť a prečítat, máte vyhrané.
Po odoslaní každej e-mailovej kampani máte k dispozícii mnoho čísiel a štatistík. Niektoré sú však „ dôležitejšie“ než tie iné. Čo je treba teda predovšetkým sledovať?
Už nikdy nezabudnite na narodeniny Vašich zákazníkov. V Quande sme pripravili špeciálnu automatickú e-mailovú kampaň, ktorá každý deň kontroluje dáta narodenín Vašich zákazníkov a posiela im prianie k narodeninám e-mailom. Bez kontroly a automaticky.
Kúzelnú formulku pri meraní úspešnosti newsletteru je miera preklikov. Pozrite sa, aké kroky môžete podniknúť, aby ste svoje metriky vylepšili.
Ďalší balík updatov, tentokrát zameraný na e-mailové kampane a e-mail editor je tu. Prečítajte si tento článok, v ktorom vám predstavíme postupne všetkých 13 noviniek.
Když posíláte e-maily na nové kontakty, často se stane, že e-mailový program Keď posielate e-maily na nové kontakty, často se stane, že e-mailový program zablokuje načítavanie obrázkov a príjemca e-mailu si toto zobrazenie musí povoliť. Prichádzame s novinkou, ktorá vám umožní na mieste obrázku, ktorý sa nenačítava, zobraziť vlastný text.
Pred niekoľkými dňami sme prekročili hranicu 30 mil. odoslaných e-mailov z nášho marketingového systému Quanda. Stále častejšie sa v posledných dňoch blížime k hranici 100 tis. odoslaných e-mailov za jeden deň a s rastom celkového počtu užívateľov nášho systému a s tým spojený rast celkového počtu odoslaných e-mailov, stále častejšie dostávame otázky typu: " Môj e-mail otvorilo len 20 % respondentov. Mám byť spokojný alebo je to málo?", "Prečo na odkazy v e-maile kliklo len 5 % ľudí, nie je to málo?" alebo "Prečo sa vždy niekto odhlási, ako tomu mám predchádzať?"
Kvalitný marketing zahrňujúci e-mail marketing vyžaduje okrem skvelého systému tiež dokonalé spracovanie. Vizuálny obsah reprezentuje značku a pre niektoré firmy je dokonca rovnako dôležitý ako obsah samotného newsletteru. Kde hľadať kvalitné fotografie zadarmo?
V dotazníkoch sme realizovali celý rad zmien, updatov a vylepšení. Medzi najdôležitejšie patrí nová otázka typu NET PROMOTER SCORE, nové grafy v Analýze odpovedí a nové zoznamy respondentov pre jednotlivé odpovede. Je toho však omnoho viac!
S príchodom pravidiel GDPR sa pre niektorých z nás existujúce databázy kontaktov otriasly v základoch. Každý schopný marketér hľadá cesty, ako a kde osloviť svoju cieľovú skupinu a následne získávať to najcennejšie, čo firma má, a to sú kontakty, s ktorými môže následne komunikovať.
Veľkosť databázy a tomu zodpovedajúce množstvo odoslaných e-mailov je priamo úmerné výsledkom, ktoré pomocou e-mail marketingu dosiahnete. Nič neovplyvní vaše výsledky viac, než počet e-mailových adries, na ktoré odosielate svoje e-maily.
V tomto článku by som sa rád pustil do predstavenia prvého balíčka 5 updatov, ktoré sa týkajú rozšírenia štatistík e-mailových kampaní a doplnení prehľadov, po ktorých mnohí z vás už dlhšiu dobu volali.
Rozosielanie e-mailových správ, tipov, newsletterov, špeciálnych ponúk, predstavuje v dnešnej dobe jeden z najefektívnejších marketingových kanálov. Má to však jeden háčik! E-maily musíte zasielať len ľuďom, ktorí o komunikáciu s vami prejavili záujem - zaregistrovali sa na vašich stránkach, stiahli si obsah a poskytli vám svoj e-mail a súhlas s ďalšou komunikáciou.
E-mail si cez to všetko stále drží svoje miesto medzi najčastejšími používanými nástrojmi marketingu a vďaka jeho efektivite volí túto formu komunikácie stále viacej firiem. Rovnako ako ďalšie marketingove nástroje má i zasielanie hromadných e-mailov alebo newsletterov svoje pravidlá. Ak sa dodržujú, funguje to skvelo. Ak nie, z hromadných e-mailov sa stanú obťažujúce správy, ktoré nikto nečíta.
Vedeli ste, že titulok emailu je jedna z troch najdôležitejších veci, ktorá ovplyvňuje to, aby bol email otvorený? Prečítajte si, čo je to titulok emailu, prečo je dobré titulok používať a ako napísať čo najefektívnejší titulok.
Za posledné mesiace som podobné otázky počul veľmi často. Môžem pokračovať ďalej so získavaním nových kontaktov z webu? Ako je to s tými súhlasmi? Čo je potrebné zmeniť, aby to bolo v súlade s GDPR? Už pár týždňov platí Nariadenie Európskej únie tykajíce sa ochrany osobných údajov, známe pod skratkou GDPR (z anglického General Data Protection Regulation). Toto nariadenie upravuje prácu s osobnými údajmi a dotýka sa všetkých subjektov, ktoré osobné údaje spracovávajú.
Jedna z kľúčových vecí pri rozosielaní e-mailov je spôsobiť, aby príjemca Vášho e-mailu, tento e-mail otvoril a prečítal. Predmet Vášho e-mailu je spravidla tá prvá vec, ktorú si príjemca vašej správy prečíta. Pokiaľ sa Vám podarí vytvoriť taký predmet, ktorý prinúti adresáta vášho e-mailu tento e-mail otvoriť a prečítať, máte vyhraté.
Ide o formuláre, ktoré aktívne vyskočia, vysunú sa zo strán alebo zhora či zdola. Jednoducho sa na stránke správajú presne podľa toho, ako potrebujete. Po odoslaní vedia odoslať e-mail, notifikáciu a kontakt rovno uložiť. Všetko v súlade s GDPR. Pomocou naviazaných automatizacií toho potom zvládnu ešte omnoho viac.
Aj napriek mohutnému rozvoju sociálnych médií zostáva e-mailová komunikácia stále veľmi efektívnym, lacným a dobre merateľným marketingovým nástrojom. Pokiaľ sa rozhodujete, či e-mailový marketing zaradiť do vašich marketingových aktivít, uistite sa, že vaši zákazníci e-mail skutočne používajú.
Double opt-in je skratka používaná v súvislosti s overením vlastníka e-mailovej adresy, ktorú Vám v rámci vyplnenie formulára na vašich webových stránkach daný človek odovzdáva.
Online dotazníky predstavujú moderný a rýchly spôsob zberu a analýzy informácií. Pomocou online dotazníkov dokážete lepšie pochopiť, ako vaši zákazníci uvažujú, ako sa rozhodujú, čo majú alebo nemajú radi a podľa čoho vyberajú a hľadajú produkty a služby, ktoré predávate. Nerobte rovnakú chybu ako veľa ďalších podnikateľov - nemyslite si, čo si vaši zákazníci myslia.
Veľa ľudí vám povie, že je to skutočne zbytočná práca. Stretávam sa s nimi veľmi často. Spoliehajú sa radšej na šťastie, intuíciu, doporučenie svojich známych, než na fakty a skutočnosti, ktoré majú doslova pod nosom. Za posledných niekoľko rokov sme realizovali desiatky prieskumov a žiadny z nich nebol zbytočný. Každý priniesol nové poznanie a podnety ku zmenám.