x

Online dotazníky

6 krokov, ako vytvoriť dotazník

Tento podrobný a praktický návod Vás zoznámi s tým, ako vytvoriť dotazník. Ak už začínate a tvoríte dotazník prvýkrát alebo už máte niečo za sebou, v tomto článku nájdete veľa užitočných a cenných rád, ako vytvoriť dotazník tak, že ho ľudia budú chcieť vyplniť a prinesie Vám to hlavné - odpovede na otázky, ktoré Vám pomôžu viac a častejšie predávať.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Môj e-mail si otvorilo „len“
20 % ľudí, ktorým som ho poslal. Je to veľa alebo málo?

Pred niekoľkými dňami sme prekročili hranicu 30 mil. odoslaných e-mailov z nášho marketingového systému Quanda. Stále častejšie sa v posledných dňoch blížime k hranici 100 tis. odoslaných e-mailov za jeden deň a s rastom celkového počtu užívateľov nášho systému a s tým spojený rast celkového počtu odoslaných e-mailov, stále častejšie dostávame otázky typu: " Môj e-mail otvorilo len 20 % respondentov. Mám byť spokojný alebo je to málo?", "Prečo na odkazy v e-maile kliklo len 5 % ľudí, nie je to málo?" alebo "Prečo sa vždy niekto odhlási, ako tomu mám predchádzať?"

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Prečo kupovaná databáza smrdí?

Veľkosť databázy a tomu zodpovedajúce množstvo odoslaných e-mailov je priamo úmerné výsledkom, ktoré pomocou e-mail marketingu dosiahnete. Nič neovplyvní vaše výsledky viac, než počet e-mailových adries, na ktoré odosielate svoje e-maily.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

4 základné pravidlá, aby vaše e-maily neboli SPAM

Rozosielanie e-mailových správ, tipov, newsletterov, špeciálnych ponúk, predstavuje v dnešnej dobe jeden z najefektívnejších marketingových kanálov. Má to však jeden háčik! E-maily musíte zasielať len ľuďom, ktorí o komunikáciu s vami prejavili záujem - zaregistrovali sa na vašich stránkach, stiahli si obsah a poskytli vám svoj e-mail a súhlas s ďalšou komunikáciou.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

4+1 spôsobov, ako napísať predmet e-mailu, aby ho zákazníci otvorili

Jedna z kľúčových vecí pri rozosielaní e-mailov je spôsobiť, aby príjemca Vášho e-mailu, tento e-mail otvoril a prečítal. Predmet Vášho e-mailu je spravidla tá prvá vec, ktorú si príjemca vašej správy prečíta. Pokiaľ sa Vám podarí vytvoriť taký predmet, ktorý prinúti adresáta vášho e-mailu tento e-mail otvoriť a prečítať, máte vyhraté.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Je e-mail marketing mŕtvy?

Aj napriek mohutnému rozvoju sociálnych médií zostáva e-mailová komunikácia stále veľmi efektívnym, lacným a dobre merateľným marketingovým nástrojom. Pokiaľ sa rozhodujete, či e-mailový marketing zaradiť do vašich marketingových aktivít, uistite sa, že vaši zákazníci e-mail skutočne používajú.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

7 výhod, ktoré prináša používanie online dotazníkov

Online dotazníky predstavujú moderný a rýchly spôsob zberu a analýzy informácií. Pomocou online dotazníkov dokážete lepšie pochopiť, ako vaši zákazníci uvažujú, ako sa rozhodujú, čo majú alebo nemajú radi a podľa čoho vyberajú a hľadajú produkty a služby, ktoré predávate. Nerobte rovnakú chybu ako veľa ďalších podnikateľov - nemyslite si, čo si vaši zákazníci myslia.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

Online dotazníky alebo online prieskum - ÁNO či NIE?

Veľa ľudí vám povie, že je to skutočne zbytočná práca. Stretávam sa s nimi veľmi často. Spoliehajú sa radšej na šťastie, intuíciu, doporučenie svojich známych, než na fakty a skutočnosti, ktoré majú doslova pod nosom. Za posledných niekoľko rokov sme realizovali desiatky prieskumov a žiadny z nich nebol zbytočný. Každý priniesol nové poznanie a podnety ku zmenám.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil